— Alle genoemde data zijn afhankelijk rondom corona —

« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Ledenavond 21 december 2023 kerstbingo

21 december 2023 @ 19:45

Deze avond heeft het bestuur een Kerstbingo voor u georganiseerd. U bent samen met uw partner welkom in de Hof van Heden, aanmelden is niet nodig.

Voor de feestavond bij de Jeu des Boules club op 20 januari is aanmelden wel wenselijk dit in verband met het buffet, heeft u allergieën geef dit dan door bij uw aanmelding dan kan daar rekening mee gehouden worden. Aanmelden kan tijdens de Kerstbingo of door middel van bellen of mailen naar een van de bestuursleden graag voor 14 januari.

Heeft u nog geen ringen voor 2024 besteld? Doe dit dan nog voor de jaarwisseling. Volgens de NBvV brengt een ringenbestelling vanaf 1 januari hogere kosten met zich mee. Oorzaken zijn de hogere KPN tarieven en de gestegen aluminium prijs.

Datum:
21 december 2023